fredag 6 maj 2011

"Your enemy is resting"

Han bytte strategi!

Det kan vara för att jag hjälpte honom, tog ansvar för hans beteende igen. Jag vill verkligen inte ha hans krig. Så jag skrev ett långt mail till hans far och vädjade att han skulle berätta för honom vad han är på väg att åstadkomma. Vara den som speglar tillbaka bitar av verkligheten istället för mig.
Fadern kan ha talat med honom.

Och så fann han mig på en dejtingsajt.

(Ytterligare en kanal att nå mig. Också olustigt men det är ju bara att ta bort kontot om han inte respekterar att jag skrev att han inte ska kontakta mig där.)

Men det han skrev var en ny vändning, nu var jag vackrast av alla på dejtingsajten och han saknade mig. "Vi kan bättre än så här" och "your enemy is resting" skrev han. Kanske ett uns av Dr Jekyll som kom fram av minnen. Kanske bara en ny strategi. För mig ändrar det ingenting även om jag uppskattar en andningspaus...

Den sträcker sig nog till början av nästa vecka när han får brev från min advokat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar